عملکرد کلیه از 53٪ در بیماری های کلیه چه کاری می تواند این به ما می گوید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عملکرد کلیه از 53٪ در بیماری های کلیه چه کاری می تواند این به ما می گوید

چه کاری می تواند عملکرد کلیه 53٪ در بیماری های کلیوی به ما می گوید؟ هنگامی که شما برای یک آزمون کلیه رفتن، بعد از آن، دکتر خواهد به شما بگویم برخی از آزمایشات مربوط منجر شده و همچنین عملکرد کلیه است. اما برخی از افراد ممکن است اشتباه گرفته شود، چرا که آنها نمی دانند که می تواند آنها را از نشانه های عملکرد کلیه می دانند. در واقع، عملکرد کلیه می تواند ما را بیش از ارزش آن می گوید.
از علائم 53٪ ما می توانیم می دانیم که باقی مانده 53٪ عملکرد کلیه می تواند مانند نرمال و GFR (یکی از عوامل حساس ترین در بیماری های کلیوی) کار 53 است، بنابراین از این ما می توانیم می دانیم که بیماران در حال حاضر در مرحله 3 وجود دارد بیماری کلیوی. به طوری که تقاضا بیماران به اقدامات فورا برای جلوگیری از این بیماری می رود بدتر، در غیر این صورت، این بیماری ممکن است می رود به مرحله 4، حتی 5، پس از آن بیماران باید به صورت دیالیز یا پیوند.
چگونه برای جلوگیری از عملکرد کلیه پایین می رود؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر ترین بیماری کلیوی، می تواند کمک به جلوگیری از عملکرد کلیه از پایین می رود به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. علاوه بر این، به عنوان یک نوع درمان خارجی، می تواند مشکل را حل کند بدون کلیه را آسیب بیشتر به کلیه ها.
برای افراد مختلف باید شرایط مختلف، بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که چه درمان برای شما بهتر است، شما می توانید مشخصات خود را برای ما ارسال، پس از تجزیه و تحلیل ما شما را در اسرع وقت با مشاوره حرفه ای پاسخ دهید. ایمیل ما:
نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه و یا بهبود عملکرد کلیه، انجام مردد نکنید با ما تماس بگیرید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: